У змаганні взяли участь групи №1, №15 та №14, які здобувають важливу професію: «Майстер з діагностики та налагодження електронного устаткування автомобільних засобів».
🧠Метою вікторини було не лише поглибити знання студентів про будову та історію автомобіля, але й розвинути розумові здібності, кмітливість та, що найголовніше, навички ефективної командної роботи!
Як проходили змагання? (4 Раунди)
«Розминка»: Учасники демонстрували швидкість реакції, називаючи модель автомобіля лише за логотипом.
«Співставлення»: Перевірка знань на ідентифікацію зображення авто та відповідного логотипа.
«Бліц-опитування»: Швидкі запитання про історію автосвіту та цікаві факти.
«Асоціації»: Найкреативніший раунд, де потрібно було назвати марку або модель авто за асоціацією.
Результати Вікторини!
Боротьба була напруженою, але переможець може бути лише один! Щиро вітаємо призерів:
🥉 Третє місце — група №15!
🥈 Друге місце — група №1!
🥇 ПЕРЕМОЖЕЦЬ — група №14! Вітаємо із заслуженою перемогою!
Усі учасники отримали заохочувальні подарунки від учнівського профкому.



Немає коментарів:
Дописати коментар